اقامت امارات با ثبت شرکت در دبی

خلاصه مطالب

اقامت امارات با ثبت شرکت در دبی

اقامت امارات با شرکت در دبی

 

اقامت امارات و یا اقامت دبی با ثبت شرکت در دبی باعث شده تا این شهر دبی یکی از معروف ترین شهرهای امارات بشود. این شهر به دلیل داشتن ویژگی ‌های منحصر به فرد خود مانند اقتصاد پویا و رو به پیشرفت و همچنین داشتن منابع مالی غنی و ورود هر ساله توریست به یک شهر عالی برای کسب و کار مبدل ‌شده است. اگر قصد دارید از طریق ثبت شرکت در دبی به اقامت امارات برسید باید به نکات ذیل توجه ویژه داشته باشید.

اقامت امارات با ثبت شرکت در دبی
اقامت امارات با ثبت شرکت در دبی

درباره شهر دبی و اقامت امارات با ثبت شرکت در دبی

شهر دبی با پیشرفت ‌های روز افزونی که در زمینه تجارت و جذب توریست در چند سال گذشته داشته به یکی ازبهترین شهرهای دنیا تبدیل شده است. با وجود مساحت کم، این شهر دارای زیرساخت ‌های اقتصادی و توریستی بسیار شگفت ‌انگیزی می‌باشد که این شهر را به یک مقصد جذاب برای تفریح، تحصیل ومهم تر از همه کسب و کار مبدل کرده است که کلیه افراد را به دریافت اقامت امارات با ثبت شرکت با هزینه کمتر تشویق کرده است.

همین امر باعث شده تا بازرگانانی که به بازار های جهانی علاقمند هستند، به این شهر بیایند تا از امتیازات شگفت ‌انگیز دبی به نفع خودشان استفاده کنند.دانستن قوانین اقامت امارات با ثبت شرکت در دبی از مهم ترین عوامل مهاجرت و حضور در امارات می باشد که در سال ‌های اخیر بسیار مورد توجه است‌.

نکاتی در مورد اقامت امارات از طریق ثبت شرکت در دبی

دانستن قوانین و نکات امارات در دبی از مهم ترین اجزای ثبت شرکت در دبی و یا ثبت شرکت مجازی در دبی می باشد که در آینده شما را به دردسر نیندازد که ما سعی می کنیم که به شرح مختصری از آنها اشاره کنیم.

1-ثبت شرکت در دبی به 3 صورت انجام میگیرد. ثبت شرکت های خدماتی یا پروفشنال, ثبت شرکت های صنعتی یا اینداستریال و ثبت شرکت های تجاری یا کامرشیال که در مورد تک تک این شرکت ها توضیح خواهیم داد.

2-پس از ثبت شرکت در دبی شما میبایست جهت دریافت اقامت امارات در یکی از دفاتر مهاجرتی جهت دریافت ویزای کار یا ویزای عمل یا همان ایمپلویمنت حضور یافته و درخواست خود را جهت اخذ اقامت امارات با ثبت شرکت در دبی را ارائه نمایید.

3-پس از دریافت ویزای کاری جهت انجام آزمایشات پزشکی و انگشت نگاری باید آماده شوید که بتوانید برای اخذ اقامت امارات و ویزای 2 ساله اقدام کنید.

4-پس از دریافت ویزای کاری 2 ساله می توانید جهت دریافت امارات آیدی و یا کارت ملی اماراتی اقدام نمایید.

شرکت بین المللی مدیران (SabtDubai) کلیه این مراحل را به صورت تخصصی از ابتدای ثبت شرکت در دبی تا انتهای دریافت اقامت امارات برای شما در 4 روز کاری انجام خواهد داد.

خوب تا اینجا در مورد مراحل ثبت شرکت در دبی تا گرفت اقامت امارات به صورت مختصر توضیح دادیم. حالا نسبت به مدارک موردنیاز جهت ثبت شرکت در دبی و اخذ اقامت امارات آن هم به صورت مختصر توضیح خواهیم داد.

مدارک مورد نیاز جهت ثبت شرکت در دبی و دریافت اقامت امارات

در نظر داشته باشید جهت ثبت شرکت در دبی و دریافت اقامت امارات باید به نکاتی زیر توجه داشته باشید.

مدارک مهم و مورد نیاز جهت ثبت شرکت در دبی و اخذ اقامت امارات در ابتدا داشتن پاسپورت با اعتبار حداقل 6 ماه و همچنین داشتن کارت ملی و شناسنامه معتبر و همچنین 2 قطعه عکس جدید می باشد.

در نظر داشته باشید کلیه مدارک باید به صورت اسکن شده و یا فرمت پی دی اف به مشاوران و وکلای شرکت بین المللی مدیران ارسال شود.

در نظر داشته باشید ارسال مدارک فوق قبل از حضور در دبی می تواند کمک شایانی به انجام هرچه سریعتر ثبت شرکت در دبی و اخذ اقامت امارات منجر شود.

در نظر داشته باشید با اقامت امارات با ثبت شرکت در دبی جهت دریافت اقامت خانواده در امارات باید مدارک کلیه اعضای خانواده ائم از پدر مادر و فرزندان هم به صورت پی دی اف آماده شوددر ادامه در مورد دریافت اقامت امارات برای فرزندان و خانواده اشخاص هم توضیح خواهیم داد.

هزینه ثبت شرکت در دبی و دریافت اقامت امارات با ثبت شرکت در دبی

ثبت شرکت در دبی و دریافت اقامت امارات و اخذ اقامت امارات به فاکتورهای زیادی بستگی دارد که ما در ادامه به تک تک آنها اشاره می کنیم که شما بتوانید بهترین تصمیم را جهت انجام امور ثبت شرکت در دبی را بگیرید.

هزینه اولیه و ابتدایی هزینه تاییدیه اولیه و تاییدیه اداره امن امارات می باشد که می تواند بین 1000 تا 2500 درهم متغیر باشد.هزینه بعدی هزینه تایید نام می باشد که در صورت عربیبودن حدود 150 تا 250 درهم و در صورت غیر عربی بودن از 3000 ت 5000 درهم متغیر می باشد. و در نهایت هزینه بعدی شما هزینه ثبت شرکت و دریافت لایسنس می باشد که می تواند از 15000 درهم تا 25000 درهم متغیر باشد.

در نظر داشته باشید کلیه هزینه های ثبت شرکت دبی و اخذ اقامت با ثبت شرکت به تعداد نفرات و نوع لایسنس درخواستی وابسته می باشد.

نکته بسیار مهم گرفتن ایجاری یا اجاره نامه شرکت شما می باشد که باید حتما دارای استعلام و قابل تفتیش باشد که می تواند هزینه آن از 3000 درهم تا 5000 درهم متغیر باشد که این موضوع می تواند در هزینه کلی شما بسیار تاثیر گذار باشد.

در شرکت های خدماتی داشتن کفیل اجبار میباشد پس هزینه کفیل به صورت سالیانه از 7000 تا 10000 ذرهم را در شرکت خدماتی خود در نظر بگیرید.

نکته مهم این که فقط شرکت های خدماتی احتیاج به کفیل و یا اسپانسر دارند و شرکت های تجاری یا صنعتی احتیاج به کفیل نداشته و با 100 درصد مالکیت شما قابل ثبت می باشند.

لطفا در گرفتن ایجاری یا همان آدرس شرکت بسیار دقت نمایید و حساس باشید تا شما دچار ضرر و زیان های غیر قابل جبران نشوید.

به طور کلی هزینه ثبت شرکت در دبی و دریافت اقامت امارات می تواند با توجه به تعداد نفرات از 28000 درهم تا 45000 درهم متغیر باشد که به نوع لایسنس و همچنین هزینه های آزمایشات پزشکی و انگشت نگاری به طور خاص وابسته می باشد.

و در نهایت توجه دشته باشید هزینه اقامت دبی می تواند به نوبه خود بالا باشد.

بهتر است با توجه به نوع کار و تعداد نفرات همچنین نوع لایسنس خود برای دریافت نازل ترین قیمت با مشاوران مجرب ما تماس حاصل فرمایید.

مراحل ثبت شرکت در دبی و دریافت اقامت امارات با ثبت شرکت در دبی

به طور کلی و مختصر مراحل دریافت اقامت امارات با ثبت شرکت به صورت پله پله به شرح زیر می باشد که میتواند راه گشای عزیزانی باشد که خود قصد انجام امور در دایره اقتصادی امارات جهت ثبت شرکت در امارات و اخد اقامت امارات و یا مهاجرت به امارات از طریق ثبت شرکت را دارند باشد. شما می توانید در صورت داشتن هر گونه سوال با مشاوران مجرب ما در امارات و ایران تماس بگیرید و سوالات خود را در خصوص اقامت امارات با ثبت شرکت در دبی از آنها بپرسید.

مرحله اول تاییدیه اولیه و تایید نام و رزرو کردن نام شرکت در امارات یا دبی می باشد.

مرحله دوم ثبت شرکت در دبی و یا ثبت شرکت در امارات می باشد که می تواند از 1 تا 3 شریک را در بر داشته باشد.

مرحله سوم در خواست اخذ لایسنس شرکت در امارات و یا دبی می باشد که به یکی از 3 نوع تجاری , صنعتی و یا حرفه ای تقسیم میشود.

مرحله چهارم مرحله دریافت بطاق منشع و یا کارت تاسیس شرکت میباشد که میتوان از آن طریق در خواست ویزای کاری نمود.

مرحله پنجم درخواست ویزای کاری و یا ویزای عمل امارات می باشد که معمولا زمان زیادی نخواهد برد.

مرحله ششم دریافت ویزای امارات و درخواست وقت انگشت نگاری و تست پزشکی برای گرفتن کارت امارات یا همان امارات آی دی

مرحله هفتم گرفتن امارات آیدی و پس از آن شروع پروسه اقامت اعضای خانواده می باشد که پس از دریافت امارات آی دی شروع خواهد شد.

این هفت مرحله خلاصه ای از مراحل هفت گانه ثبت شرکت در دبی و اخذ اقامت امارات می باشد که به تفکیک به طور مختصر بیان شد.

نکته مهم این که با ثبت شرکت در دبی و دریافت اقامت امارات همسر و دختر مجرد و همچنین پسر زیر 18 سال و نهایتا مادر و پدر همسر و مادر و پدر خود مشمول دریافت اقامت امارات برای 2 سال خواهند شد.

انواع مجوز کار در امارات یا دبی و اقامت امارات با ثبت شرکت در دبی

اقامت امارات از طریق ثبت شرکت در دبی میتواند بسیار جذاب تر هم بشود در صورتی که شما آگاهانه یک شرکت را به ثبت برسانید و بتوانید از آن علاوه بر دریافت اقامت امارات کار هم بکنید و درآمد هم داشته باشید.

لایسنس ها در امارات به 3 صورت هستند که منجربه اقامت امارات با ثبت شرکت در دبی:

Professional license

لایسنس حرفه ای به مجوزی گفته میشود که برای امور خدماتی از آن استفاده میشود مانند جواز رستوران ها کافی شاپ ها خدمات خشکشویی و خدمات منازل و خدماتی از این قبیل که نیاز به داشتن کفیل و یا اسپانسر در آن ضروری خواهد بود

 

Commercial license

لایسنس تجاری به مجوزی گفته می شود که جهتامور تجارت خرید و فروش و صادرات و واردات از آن استفاده میشود که شرکت های بازرگانی و خرید و فروش تجهیزاتی از این دسته ها هستند.

 

Industrial license

لایسنس صنعتی مجوزی است که همان طور که از نام آن پیداست یرای کارخانجات و تولید و اسمبل و بسته بندی از این نوع لایسنس استفاده میشو که بسیار مورد توجه سرمایه گذاران و کارخانه داران می باشد.

پس برای جمع بندی به طور کلی ما 3 دسته مجوز در امارات داریم که پس از ثبت شرکت در دبی می توانیم برای دریافت آنها اقدام نمایم.

نکته بسیار مهم این است که در هر لایسنس یا مجوز کار حداقل 1 نفر و حداکثر 2 نفر می توانند حاضر باشند که در برخی موارد به 3 تا 4 نفر هم میرسند اما گرفتن اقامت امارات برای نفرات اضافه بسیار طولانی و هزینه بر خواهد بود.

مزایای اقامت امارات از طریق ثبت شرکت در دوبی

از مزایای داشتن اقامت امارات و یا اقامت دبی از طریق ثبت شرکت در دوبی می توان به گرفتن گواهینامه رانندگی خرید ملک ثبت نام در مدارس و دانشگاه های امارات و یا دبی و همچنین امکان افتتاح حساب بانکی در دبی اشاره نمود.

به طور کلی هر امتیازی که دیگر افراد دارای اقامت در دوبی دارند افرادی که از طریق ثبت شرکت اقدام به دریافت اقامت امارات می کنند را دارا هستند.

 

افتتاح حساب بانکی در دبی از طریق ثبت شرکت در دبی

در نظر داشته باشید پس از ثبت شرکت در دبی و اخذ اقامت امارات شما می توانید نسبت به افتتاح حساب بانکی به صورت شخصی و همچنین افتتاح حساب بانکی در دبی به صورت شرکتی اقدام نمایید. شما می توانید در یکی از بانکهای معروف دبی نظیر ان بی دی و یا ای دی سی بی و یا هر بانک مورد تایید حکومت امارات حساب بانکی خود را افتتاح کرده و از مزایای افتتاح حساب در آن بانک مربوطه استفاده نمایید.

 

ویزای امارات و یا ویزای دبی

شما می توانید قبل از انجام هر کاری نسبت به دریافت ویزای توریستی امارات در دبی اقدام نمایید و بررسی ها میدانی را انجام داده سپس نسبت به اخذ ویزای کاری امارات اقدام نمایید تا مشمول هدر رفتن وقت و زمان جهت اقامت امارات با ثبت شرکت در دبی نشوید

هزینه ویزای توریستی امارات به مدت زمان اقامت و همچنین تعداد دفعات ورود وابسته است که در سال 2023 از 340 درهم تا 2500 درهم متغیر خواهد بود و شما می توانید هزینه دقیق را از مشاوران مجرب ما دریافت نمایید.

اقامت امارات با خرید ملک

یکی دیگر از راه های دریافت اقامت امارات خرید ملک در این کشور می باشد که از 500 هزار درهم جهت دریافت اقامت تا بی نهایت می باشد که ازنظر ما بسیار پر هزینه خواهد بود و شما می توانید پس از دیافت اقامت امارات از طریق ثبت شرکت در دوبی نسبت به خرید ملک به صورت اقساطی با هر مبلغی اقدام نمایید که این موضوع می تواند سیار با صرفه تر باشد پس اقامت امارات با ثبت شرکت در دبی میتواند مرقون به صرفه تر باشد.

اما با توجه به رشد روز افزون خرید ملک در دبی و دریافت اقامت امارات به شما پیشنهاد می کنیم جهت هر گونه خرید ابتدا از مشاوره مشاوران ما به صورت کاملا رایگان بهره مند شوید تا بتوانید بهترین انتخاب را جهت اقامت امارات داشته باشید.

جمع بندی

به طور کلیه با توجه به رشد روزافزون مهاجرت به کشور امارات و اقامت امارات با ثبت شرکت در دبی و هزینه های بسیار گزاف درهم و دلار که به صورت روزافزون صعودی می باشد ما شدیدا به شما ثبت شرکت در دبی و اخذ اقامت امارات از این طریق را شپیشنهاد میکنیم.

ثبت شرککت در دبی و دریافت اقامت امارات در سال 2023 می تواند در کمتر از 5 روز در شرکت بین المللی مدیران انجام بپذیرد.

 

هزینه ثبت شرکت در دبی و دریافت اقامت امارات چه مقدار تخمین زده میشود؟

هزینه کلی می تواند بین 28000 درهم تا 45000 درهم بسته به نوع شرکت و تعداد نفرات و فاکتورهای دیگر متغیر باشد.

مدت زمان ثبت شرکت در دبی و دریافت ویزای کاری چقدر می باشد؟

مدت زمان کلی میتواند حدود 5 روز کاری امارات باشد.

آیا ثبت شرکت در دبی برای ایرانیان می تواند دارای محدودیت باشد؟

بله یکسری از موضوعات فعالیت می تواند برای ایرانیان دارای محدودیت باشد.

ثبت شرکت در دبی و اقامت چقدر زمان خواهد برد؟

به طور کلی می تواند همزمان با ئیزای کاری صورت بگیرد و ممکن است در همان 5 روز انجام شود

اقامت امارات با ثبت شرکت در دبی را پیشنهاد میکنید و یا خرید ملک؟

قطعا اقامت امارات با ثبت شرکت در دبی را اکیدا توصیه میکنیم.

هزینه ثبت شرکت در امارات متحده عربی چقدر است؟

بین 28000 تا 45000 درهم متغیر می باشد.

بهترین گزینه‌ها برای ثبت شرکت در دبی برای ایرانیان کدام موارد هستند؟

شرکت های تجاری که 100 درصد مالکیت با شما خواهد بود.

مدت زمان ثبت شرکت در دبی چقدر است؟

بین 5 تا 7 روز کاری

آیا اخذ اقامت دبی از طریق ثبت شرکت امکان پذیر است؟

بله 100 درصد امکانپذیر است.

آیا ثبت شرکت در امارات منجر به اخذ اقامت برای ایرانیان می شود؟

بله میتوانند با ثبت شرکت نسبت به دریافت اقامت 2 یا 5 ساله اقدام نمایند.

هزینه های ثبت شرکت در امارات چقدر است؟

بسیار متغیر می باشد و به تعداد نفرات و نوع کار می توتند از 28000 تا 45000 درهم متغیر باشد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *