مهاجرت به دبی

مهاجرت به دبی

مهاجرت به دبی

ثبت دبی در گزارشی نسبت به دلایل محبوبیت دبی برای مهاجرت به دبی می پردازد و فقط نسبت به مزایای آن توضیحاتی خواهد داد.البته در نظر داشته باشید همیشه مهاجرت به همه کشورها حتی مهاجرت به دبی هم مزایا و معایب خاص خود را دارد که ما در این گذارش فقط نسبت به مزایا مطالبی را مورد بررسی قرار میدهیم.

مهاجرت به دبی
مهاجرت به دبی

مالیات حقوق

یکی از مهم ترین دلایل تبدیل شدن دبی و امارات به یک مقصد مهاجرتی محبوب در خاورمیانه مالیات حقوق دبی می باشد.مهاجرت به دبی می تواند خیلی جذاب باشد چرا که هیچ ارگان وسازمانی از حقوق شما مالیات کسر نمی کند و مالیات های عمومی که در امارات اخذ می شوند بسیار پایین می باشند و از مالیات قابل پرداخت در اکثر کشورهای جهان کمتر و یا ناچیز می باشد. ثبت شرکت در دبی هم بسیار کم هزینه و بدون مالیات خواهد بود.

مالیات بر درآمد شرکتها و ارزش افزوده دبی

حدود 5 تا 9 درصد مالیات ارزش فزوده و درامد شرکت های دبی می باشد که این ها هم به صورت قانونی قابل کاهش و صفر شدن می باشند که از امتیازاتی است که دبی برای سرمایه گذاران قرار داده است.

خدمات تفریحی و رفاهی لوکس و بی نظیر

از دیگر دلایل مهاجرت به دبی و تبدیل کردن این شهر به یکی از بهترین مقصد های گردشگری وجود هتل های لوکس و زیبا به همراه امکانات رایگان و غیر رایگان تفریحی برای تمامی افراد در تمامی سنین و حتی وجود امکانات رفاهی به صرفه ائم از رستوران ها و کافی شاپ ها و امکانات تفریحی بی شمار می باشد.تمیز بودنو زیبا بودن دبی است که این شهر را خاص کرده است.

به طور خلاصه اگر بخواهیم بگوییم در این شهر حوصله شما سر نخواهد رفت.

هتل های لوکس دبی

از هتل های لوکس دبی می توان به برج العرب و هتل های آتلانتیس و برج خلیفه و مجموعه هتل های جمیرا بیچ اشاره کرد که امضا هتل های شهر دبی می باشد که بسیار لوکس و گران قیمت هستند به طور مثال هتل برجاعرب در سال 1999 ساخته شده اما هنوز هم گرانترین و تنها هتل 7 ستاره دنیا می باشد.

چند ملیتی بودن و مهاجر پذیر بودن

شما می توانید در شهر دبی همه نوع ملیت و فرهنگی را مشاهده کنید و به راحتی میشود دید که افراد مهاجر با ملیت های گوناگون بسیار بیشتر از افراد محلی هستند و افراد با تفاوت های فرهنگی مذهبی و نژادی در کنار یکدیگر بدون حتی ذره ای نژاد پرستی به زندگی و کار می پردازند که این موضوع به جذابیت های مهاجرت به دبی اضافه کرده است.شما می توانید با ثبت شرکت در دبی و اقامت به راحتی با کمترین هزینه به دبی مهاجرت کنید.

خدمات پزشکی و درمانی دبی

یکی دیگر از مزیت های مهم و خاص دبی که این شهر را برای مهاجرت به دبی محبوب کرده است خدمات پزشکی و درمانی منظم و دقیق کشور امارات است.داشتن بیمه سلامت و گرفتن آن مانند دیگر شهروند سهل و آسان است و با داشتن این بیمه شما می توانید از کله بیمارستان ها و خدمات درمانی منظم دبی به راحتی و بدون معطلی استفاده کنید. در نظر داشته باشید گرفتن اقامت امارات با ثبت شرکت در دبی می تواند راه شما را برای گرفتن بیمه سلامت هموار تر کند.

خدمات درمانی دبی

اداره بهداشت دبی (DHA) یک سیستم مراقبت های بهداشتی با کیفیت را در دبی با تنظیم و تضمین سیاست ها و استراتژی ها برای مراقبت های بهداشتی در بیمارستان ها و کلینیک های دولتی و خصوصی در دبی ارائه می دهد. DHA برای اطمینان از محافظت از سلامت عمومی و بهبود کیفیت زندگی کار می کند، استراتژی بهداشتی را برای دبی فراهم می کند تا نیازهای آینده را برآورده کند، مشارکت بین ارائه دهندگان خدمات بهداشتی عمومی و خصوصی را تضمین می کند، مجوز و مقررات را در سراسر بخش بهداشت دبی ارائه می دهد و تلاش می کند تا میزان خدمات بهداشتی را افزایش دهد. شفافیت و پاسخگویی سیستم مراقبت های بهداشتی در دبی بی نظیر است.

امنیت دبی

می توان گفت امن ترین و کم خطر شهر دنیا دبی می باشد. نظارت بی نقص و استفاده درست از قوانین دبی را به یکی از امن ترین شهرهای دنیا چه از لحاظ امنیت اجتماعی و چه از لحاظ امنیت اقتصادی و ثبات اقتصادی تبدیل کرده است. به راحتی موبایل و یا لپ تاپتان را در یکی از جاهای شلوغ دبی رها کنید و ساعت ها بعد بازگردید و آن را بردارید بله درست است شما در دبی هستید و کسی جرات دست زدن به وسایل شخصی شما را نخواهد داشت.امنیت دبی است که مهاجرت به دبی را محبوب کرده است.

پلیس دبی

پلیس دبی و یا شرطه دبی تحت مالکیت محمد بن راشد آل مکتوم می باشد و معاونت آن هم با شیخ احمد می باشد که امنیت اجتماعی دبی را بر عهده دارد.

قدرت پایه پولی یا ارزش پولی دبی

درهم دبی یکی از با ثبات ترین و ارزشمند ترین ارزهای رایج آسیا و خاورمیانه بوده است که در طی سال های گذشته توانسته جایگاه مهمی در بین همه بازرگانان و تجار بدست بیاورد که با توجه به ثبات ارزی در کشور امارات درهم امارات نیز باعث شده که تعداد زیادی از سرمایه گذاران کشور امارات را برای مهاجرت و حتی مهاجرت به دبی انتخاب نمایند.

درهم امارات

درهم امارات متحده عربی که کد iso 4217 برای آن در نظر گرفته اند و با علامت اختصاری AED شناخته میشود و در معاملات غیر رشم در کشور امارات به صورت DHS یا DH نوشته میشود با معادل کوچکتر فلس نیز در امارات شناخته میشود. در کشور امارات هر 100 فلس یک درهم امارات می باشد.واژه درهم از یک سکه یونانی گرفته شده است.

 

جمع بندی

در این گذارش سعی کردیم که به طور مختصر از مهم ترین مزایای دبی برای کسانی که قصد مهاجرت به دبی را دارند مطرح کنیم و در مورد هر کدام به اختصار توضیحاتی را برای شما مطرح کنیم. اگر شما باز هم دوست داشتید اطلاعات بیشتری به دست بیاورید کافیست فقط از طریق سایت زیر با ما در تماس باشید تا اطلاعات لازم را بدست بیاورید.

www.sabtdubai.com

 

آیا برای مهاجرت به دبی باید مدرک خاصی داشته باشیم؟

خیر احتیاج به هیچ مدرک خاصی نیست

هزینه مهاجرت به دبی چقدر است؟

هزینه ای مهاجرت به دبی بسیار متفاوت و بسته به نوع لایف استایل زندگی و نوه در خواست اقامت متفاوت خواهد بود

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *